بهترین و بزرگترین مرکز دانلود و خرید وفروش پروژه های پایان نامه دانشجویی و تحقیقات آماده و کارآموزی به صورت حرفه ای فایل های آموزشی و فایل های پاورپوینت
پروژه و مقالات دانشجویی نمونه سئوالات آزمون استخدامی پروژه پاورپوینت طرح کسب و کار کارآموزی برنامه های روز اندروید پولی با نازلترین قیمت

اطلاعیه فروشگاه

سلام به فروشگاه بل سنتر خوش آمدید در صورت نیاز ارتباط با ادمین سایت آی دی تلگرام a3212728 جوابگوی 24 ساعته با شماست اگر مقالات سایت به اسم شماست به ما اطلاع دهید تا در اسرع وقت از سایت برداشته شود.

پروژه آماده معماری مرکز خرید (تجاری)

پروژه آماده معماری مرکز خرید (تجاری)

این پروژه دارای متن اصلی ویرایش شده و فایل های پیوستی نقشه ها و پلان های ساختمان می باشد و مشتری محترم با خرید این محصول می تواند با ذکر مشخصات خود فایل را پرینت گرفته و آنرا ارائه دهد.

تعداد صفحات با فهرست و تقدیر و تشکر : 140 صفحه + 18 فایل آماده پیوستی پلان و نقشه

                          فهرست مطالب

     عنوان                                                                                                                            صفحه  

 چکیده........................................................................................................................................................ 1

مقدمه......................................................................................................................................... .............. 3

فصل اول(تاریخچه بازارومرکزتجاری )

کلیات (مفهوم مراکزتجاری)........................................................................................................... . ..... ....6

هدف ازایجادمراکزتجاری.............................................................................................................................6

لزوم مراکزتجاری دریک شهر............................................................................................................... ......6

تاریخچه مراکزتجاری.......................................................................................................................... ......7

تاریخچه مراکزتجاری درایران.................................................................................... ............................... 8

بررسی مجموعه هاازنظر اقتصادی واجتماعی........................................................................................... 10

انواع مراکز تجاری.....................................................................................................................................12

شرح فضای بازارها....................................................................................................................................13

پاساژها.....................................................................................................................................................17

مجموعه های تجاری................................................................................................................................17

فکرایجادمراکز تجاری درنیم قرن پیش....................................................................................................18

فصل دوم(مطالعات اولیه)

ملاحضات اولیه درطراحی مراکز تجاری...................................................................................................20

نکاتی درطراحی مراکز خرید....................................................................................................................21

ملاحضات اصلی درطراحی مراکزخرید.....................................................................................................24

سیرکولاسیون درمراکز تجاری.................................................................................................................25

ویژگی فضاها...........................................................................................................................................26

بررسی فعالیت های تشکیل دهنده مراکز تجاری....................................................................................34

فصل سوم(مطالعات فیزیکی )

لیست فضاهای مورد نیاز.........................................................................................................................36

نکات قابل توجه دربرنامه ریزی..............................................................................................................37

ضوابط واستاندارد طراحی.......................................................................................................................37

بررسی استانداردفضاهای عمومی............................................................................................................39

بررسی استاندارد مبانی مطالعاتی فضاهای داخلی .................................................................................44

ابعادواندازه های استانداردخرده فروشی ها..............................................................................................46

بررسی استانداردومبانی مطالعاتی فضاها................................................................................................51

جدول برنامه فیزیکی فضاها...................................................................................................................53

فصل چهارم (تحلیل سایت)

تعریف پروژه............................................................................................................................................56

شناخت محدوده مورد نظر سایت ...........................................................................................................56

محدوده قرارگیری سایت ........................................................................................................................56

دسترسی های سایت...............................................................................................................................57

کاربری های اطراف سایت ......................................................................................................................58

جهت وزش باد.تابش نورخورشید.............................................................................................................59

هندسه سایت .........................................................................................................................................59

فصل پنجم(مطالعات اقلیم )

موقعیت استان ......................................................................................................................................61

شناخت موقعیت جغرافیایی استان..........................................................................................................61

پیشینه تاریخی استان............................................................................................................................66

مراحل گسترش تاریخی شهرستان.........................................................................................................68

حمل ونقل وشبکه ارتباطی....................................................................................................................69

جاذبه های گردشگری شهر...................................................................................................................70

موقعیت منطقه ای محدوده سایت .......................................................................................................72

فصل ششم(نمونه های مشابه)

بررسی نمونه های ازمراکز تجاری در ایران............................................................................................75

نمونه های مشابه کرج

مرکز خریدمهستان..............................................................................................................................77

پروژه درحال اجراشهیدبهشتی ............................................................................................................81

نمونه های مشابه داخلی

مرکز خرید تیراژه................................................................................................................................84

الماس شرق مشهد..............................................................................................................................90

تجاری – اداری ستاره شمال ............................................................................................................96

نمونه ای مشابه خارجی

آریزونای ایالت متحده.....................................................................................................................102

مرکز خریدجواهراستانبول...............................................................................................................105

ریو سنتر امریکا...............................................................................................................................108

سامپو فنلاند...................................................................................................................................110

نتیجه گیری...................................................................................................................................113

دسترسی ها وارتباطات...................................................................................................................113

نوع فضاهای تشکیل دهنده مجموعه ها.........................................................................................114

فصل هفتم (کانسپت)

خطوط اولیه طراحی......................................................................................................................116

دیاگرام فضایی اولیه......................................................................................................................117

فصل هشتم (مطالعات سازه)

اهمیت تاسیسات درساختمان های بزرگ.....................................................................................120

مسائل تاسیساتی مورد توجه........................................................................................................120

بارگذاری وسازه ساختمان ...........................................................................................................123

سازه های متداول درساختمان های بزرگ...................................................................................123

فصل نهم (طرح پیشنهادی )

نقشه ها، مقاطع ونماهای پروژه....................................................................................................128

منابع وماخذ................................................................................................................................129


اشتراک بگذارید:

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 6,200 تومان
(شامل 20% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 7,750 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
payan-nameh_629058_2646.zip22.7 MB





پروژه تاسیس تاکسی سرویس اینترنتی (اسنپ)

با خرید از سایت یک کد تخفیف برای خریدهای دیگر خود از سایت ما دریافت کنید کد تخفیف بلافاصله بعد از خرید برای شما ارسال می گردد قسمتی از متن تعداد صفحات : 29صفحه فرمت فایل : wordورد فهرست مطالب کلیات فصل اول.. 4 مقدمه : 4 تاریخچه : 5 سیستم امتیاز دهی در اوبر. 6 کلیات فصل دوم. 8 تحلیل صنعت.... 8 تاثیر این صنعت در توسعه کشور یا تامین نیازمندی جامعه ؟. 8 صنایع وابسته به کسب و کار شما کدامند ؟. ...

توضیحات بیشتر - دانلود 15,000 تومان

بررسی وارزیابی نقش مراکز مشاوره در کشور در رفع تعارضات خانوادگی

بررسی وارزیابی نقش مراکز مشاوره در کشور در رفع تعارضات خانوادگی تعداد صفحات : 13 صفحه فرمت فایل : WORD چکیده:  پژوهش حاضر به منظور بررسي اثربخشي و كارآيي خدمات روانشناسي و مشاوره اي مراكز مشاوره و خدمات روان شناختي دانش آموزان وزارت آموزش و پرورش انجام شده است. روش پژوهش حاضر در محدوده روش هاي توصيفي و كاربردي است. جامعه آماري اين پژوهش كليه مراكز مشاوره و خدمات روانشناختي دانش آموزي وزارت آموزش و پرورش مناطق نوزده گانه شهر تهران است. يافته ها، كه با ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,750 تومان 5,463 تومان 5% تخفیف